Chì tippu di doccia hè adattatu per a vostra doccia?

A doccia hètesta di docciaDi solitu usemu per u bagnu, è a pipa chì cunnetta a doccia è u rubinettu hè u tubu di doccia.U tubu di doccia include un tubu di metallu, un tubu intrecciatu, un tubu di PVC rinfurzatu, etc. i diversi materiali anu vantaghji diffirenti, ma a qualità di u tubu di doccia hè ancu a chjave.Parechji cunsumatori ùn sanu micca cumu sceglie u tubu di doccia di diverse marche in u mercatu.Oghje, fighjemu un ochju à i punti chjave di a scelta di a manguera di doccia.

1. Tubu di duscia, canusciutu macari comudoccia set hose, hè u ligame trà a doccia a manu è u rubinettu.U tubu di doccia generale hè cumpostu da un tubu internu EPDM, un core di nylon resistente à alta temperatura è un tubu esternu in acciaio inox 304.A noce hè fatta di ramu cast è a guarnizione hè fatta di gomma nitrile (NBR).L'EPDM appartene à u copolimeru, chì hè fattu da a copolimerizazione in suluzione di etilene, propilenu è dieni non cunjugati.Allora certi amichi volenu dumandà, perchè aduprà stu tipu di gomma cum'è un tubu di doccia?

2. Prima, a resistenza à l'anziane è a resistenza di l'acqua superheated sò abbastanza boni.L'EPDM hà una excelente resistenza à u clima, resistenza à l'ozonu, resistenza à l'acidu è à l'alkali.Dopu à sbuccà in acqua superheated à 125per 15 mesi, u cambiamentu di pruprietà meccanica hè assai chjucu, è a tarifa di espansione di u voluminu hè solu 0,3%.Siccomu u flussu d'acqua calda à longu andà in a doccia hè necessariu, l'EPDM hè u megliu materiale per a manguera.

19914

3. U sicondu hè l'elasticità.Tutti sapemu chì quandu si usa undoccia a manu, avemu bisognu di stende constantemente per lavà u corpu, è a catena moleculare EPDM pò mantene a flessibilità in una larga gamma è pò ancu mantene in una pusizioni bassu.Dunque, questu hè ancu unu di i mutivi principali perchè i diseggiani sceglienu EPDM.

4. U tubu di doccia hè universale, perchè u pipeline di l'acqua di a China hà fissatu i standard di l'industria per un bellu pezzu, cusì a dimensione di i tubi d'acqua hè unificata.Inu bagnuo cucina, l 'usu di pipi d'acqua hè sempre relativamente grande, è qualchì volta a ghjente pò sceglie di utilizà tubi per i bisogni spiciali.Quandu selezziunate i tubi, duvemu ricunnosce e specificazioni è i mudelli di tubi, è poi facilità per fà scelte currette.Quandu compra una manguera, hè impurtante chì a specificazione è a dimensione di a manguera di doccia deve esse coherente cù quella di doccia.E dimensioni generali sò 14mm, 16mm, 17mm è 18mm di diametru esternu.Quandu si compra e manichi, pudete piglià i vechji manichi cun voi.Hè megliu cumprà novi manichi.

Attenti à u mantenimentu didocciacaputubu.A maiò parte di a fuga d'acqua di u tubu di doccia hè ligata à l'usu impropriu.A fuga d'acqua hè spessu a parte chì hè spessu curvata.Queste parti portanu una forza enormosa per un bellu pezzu, cusì sò faciuli per esse danatu.Per quessa, quandu si usa a doccia, pruvate micca di piegà troppu.Quandu ùn hè micca in usu, ricordate di appiccà bè per mantene a manguera di doccia in un statu di stretchimentu naturali.A temperatura di serviziu di u tubu di doccia ùn deve micca più di 70.L'alta temperatura è a luce ultravioletta accelerà assai l'anziane di a doccia è accurtà a vita di serviziu di a doccia.Dunque, a stallazione di a doccia deve esse luntanu da a fonte di calore elettricu cum'è Yuba quantu pussibule.A duscia ùn pò esse stallata direttamente sottu à u Yuba, è a distanza deve esse più di 60 cm.


Tempu di post: 18-mar-2022