Cumu sceglite i binari di guida?

U rail hè a parte di cunnessione hardware fissatau cabinetcorpu di u mobili, per u cassetto o u tavulu di l'armadiu di u mobili per spustà è fora.Attualmente, ci sò tramindui diapositive di sfera d'acciaio, diapositive di rulli, è diapositive di rota di silicone nantu à u mercatu.
Sia chì i cassetti grossi o chjuchi ponu esse imbuttati è tirati liberamente è lisciamente, è quantu ponu sopportà u pesu, tuttu dipende di u sustegnu di i rails slide.I materiali, i principii, e strutture è i prucessi di slides di cassetti varianu assai.Slides d'alta qualità anu poca resistenza, longa vita di serviziu, è cassetti lisci.Da u puntu di vista di a tecnulugia attuale, u rail slide di fondu hè megliu cà u latuslide rail, è a cunnessione generale cù u tiratore hè megliu cà a cunnessione di trè punti.I binari di scorri di alta qualità anu poca resistenza, longa vita è cassetti lisci.
In quantu à a classificazione di rails slide, i più mainstream sò spartuti in roller type, steel ball type è gear type, chì sò stati gradualmente rimpiazzati da steel ball slide rails in l'applicazione di armari.
A struttura di u roller slide hè relativamente simplice.Hè custituitu da una pulley è dui rails.Si pò scuntrà i bisogni di ogni ghjornu di spinghje è pulling, ma a capacità portanti hè poviru, è ùn hà micca e funzioni di buffering è rebounding.Hè cumunimenti usatu in i cassetti di tastiera di l'urdinatore è i cassetti di luce.U rail di scorrimentu di bola d'acciaio hè basicamente un rail di scorrimentu metallicu di duie o trè sezioni.Hè più cumuni di stallà nantu à u latu di u tiratore, chì hè relativamente simplice di stallà è salvà spaziu.I binari di scorrimentu di sfera in acciaio di alta qualità ponu assicurà un push-pull fluidu è una grande capacità portante.Stu tipu di slide rail pò avè a funzione di chjusura di buffer o pressing rebound opening.
I diapositive ingranate includenu diapositive nascoste, diapositive trainate da cavalli è altre slide rails, chì sò slides di media è alta qualità.A struttura di l'ingranaggi hè aduprata per fà i slides assai lisci è sincroni.Stu tipu di slide hà ancu un buffer per chjude o pressu A funzione di apertura di rebound hè usata soprattuttu in media è high-endmobili, è u prezzu hè più caru.
2T-H30YJB-3
Ci hè parechji punti per attentu à quandu sceglite diapositive di cassetti, unu hè a gravità specifica, dopu u trattamentu di a superficia, dopu a struttura è u materiale, è infine l'applicabilità.
1. Struttura è materiale: Fighjate à u gruixu di a sezione trasversale di u materiale di metallu di u slide di u tiratore è a so struttura.Di solitu, a qualità di a diapositiva di u tiratore chì usa assai parti di plastica ùn hè micca bonu cum'è quella di u slide all-metal.
2. Gravità specifichi: di solitu si riferisce à u pesu di a listessa lunghezza o unità di voluminu, quì si riferisce à u pesu di i diapositive di cassetti di u stessu tipu (cum'è rails di dui sezioni).
3. Applicabilità: Pudete sentu u pesu, a forza, etc. di u slide di u tiratore stendendu.
4. Trattamentu di a superficia: Questu pò esse vistu à l'occhiu nudu.Ùn avete bisognu à sente troppu discorsu di vendita, pudete capisce
cumu installà i rails di i cassetti di u mobili dopu avè lettu
.Frà elli, u cabinet mobile hè l'internuferrovia;u rail fissu hè u rail esterno.
2. Prima chì a pista hè stallata, avemu ancu bisognu di caccià a pista interna da u slide nantu à l'armadiu mobile, è poi stallà nantu à i dui lati di u tiratore.Tuttu u mondu deve esse attentu à ùn dannà a manera di slide quandu si disassemble.Ancu s'è u metudu di disassembly hè simplice, hè necessariu di attentu à questu.
3. Installa u cabinet esterno è u mediuferroviain u percorsu di scissione split da i dui lati di a scatula di cassetti, è installate u rail internu nantu à u pannellu laterale di u casgiu.Ci saranu buchi di viti riservati à l'internu di a cassetta, basta à truvà i viti superiori currispundenti.
4. Dopu chì tutti i viti sò stati fissi, u tiratore pò esse imbuttatu in a scatula.Quandu si stallanu, fate attenzione à i circlips in u rail internu, è poi spinghje lentamente u cassone in u fondu di a scatula in parallelu per mantene i dui lati equilibrati.Se u tiratore hè tiratu fora è u cassone scorre direttamente, significa chì a parte di circlip ùn hè micca appiccicata.

Mantenimentu di u rail di guida: Se truvate chì ci hè un sonu di pulling, pudete aghjunghje un pocu oliu lubrificante, è ùn mette micca cose troppu pisanti.Una volta chì u cajò si trova per esse soltu, i viti anu da esse stretti in u tempu.Ancu s'è u rail scorrevule hà un torque adattatu in a direzzione laterale, pruvate micca di tirà u cassetto lateralmente per evità a curvaturaferroviaè l'usura di a puleggia interna.


Tempu di pubblicazione: 14-10-2022