Modi per aumentà a pressione di l'acqua in a vostra doccia

Uni pochi modi per fà per fà cresce a pressione di l'acqua in a vostra doccia, è a maiò parte di i nostri cunsiglii vi costanu quasi nunda.Per piacè travaglià attraversu a nostra lista unu per unu per vede s'ellu ci hè prublemi per voi per risolve in a vostra casa.

1. Pulite a doccia

I pomi di doccia ponu esse bluccati cù sedimenti è dipositi di calcariu è minerali.S'ellu succede, truverete chì u flussu di l'acqua rallenta à un trickle, ancu s'ellu avete una bona pressione d'acqua in u restu di a vostra casa.

CP-G27-01

2. Verificate per un limitatore di flussu

Nta l'ultimi anni, parechji pruduttori di soffiu di doccia anu cuminciatu à incorpore limitatori di flussu in i so disinni, in parte per via di i requisiti di a National Energy Act (in i Stati Uniti), in parte per aiutà i clienti à riduce e so bollette d'acqua è in parte per aiutà à prutege l'ambiente.

3. Verificate l'ochju

Un altru rimediu rapidu pò esse di verificà chì ci sò piegamenti in a manguera o a linea di l'acqua.Se a vostra duscia hà una linea flexible piuttostu cà i tubi, assicuratevi chì ùn ci hè micca curve chì impediscenu u flussu di l'acqua.Se tenete un capu di duscia in manu, assicuratevi chì a manguera ùn hè micca torciata.

4. Verificate chì a valvula hè tutta aperta

Sè avete fattu recentemente un travagliu di custruzzione o avete appena trasladatu in una nova casa, hè sempre vale a pena di verificà chì a valvula di chjude principale hè completamente aperta.Calchì volta plumbers o altri travagliadori chjude a valvula d'acqua e poi scurdate di apre quandu finiscinu u job.Make sicuru ch'ellu hè cumplettamente aperta è poi verificate a vostra prissioni acqua di novu per vede s'ellu hà fattu una diferenza.

  1. Verificate per e fughe

Sè vo avete i pipi chì fughjenu, questu riduce a quantità di acqua chì ghjunghje à a vostra doccia.Inoltre, l'acqua di fuga pò ancu causari danni significativi à a vostra casa, perchè s'è vo avete perdite, hè impurtante di truvà rapidamente è riparà. Verificate tutti i tubi in a vostra casa è chjamate un fontanariu per riparà ogni fuga.Pudete fà riparazioni tempurane cù putty epoxy.

6. Aprite a valvola di chjude di u riscaldatore d'acqua

Se tenete una bona pressione quandu utilizate l'acqua fridda, ma pressione più bassa cù l'acqua calda, u prublema puderia esse da u vostru riscaldatore d'acqua.A prima cosa da fà hè di verificà chì a valvula di chjude hè aperta.Se no, apre, è questu deve risolve u prublema.

7. Flush the water heater

Un altru prublema di riscaldamentu d'acqua hè chì u vostru tank d'acqua puderia esse bluccatu da u sedimentu.I tubi puderanu ancu esse bluccati da i detriti.

Scuprite u vostru riscaldatore d'acqua è lavate tutte e linee.Stu avissi a caccià ogni debris in i pipi è risolve u prublema di bassa pressione di acqua calda.

8. Cumprate un capu di duscia bassu-pressure

Se u prublema ùn hè micca ligata à a vostra fontaneria, una opzione relativamente prezzu chì pudete pruvà hè di cumprà un capu di duscia speciale per a pressione d'acqua bassa.Quessi sò i pomi di doccia chì sò pensati specificamente per aiutà à aumentà u flussu di l'acqua in e zone cù prublemi di pressione.

9. Installa una pompa di doccia o simili

Sè vo avete pruvatu tuttu altru è nunda hà aiutatu, vi tuccherà à principiatu à pensà à l 'opzioni chì vi costanu un pocu più.

10. Pigliate duscia durante l'ore off-peak

Se ùn vulete spende i soldi nantu à una pompa, l'alternativa hè solu per piglià duscia durante l'ore off-peak.

11. Spegne altri apparecchi

In u listessu modu, sè vo pruvate à piglià una doccia mentre site ancu cù una lavatrice è una lavastoviglie, site più richieste di u supply d'acqua.

12.Plenty Of Opzioni di prezzu per pruvà prima

Sè vo site furtunatu, pudete esse capace di truvà una correzione rapida di prezzu per u prublema di pressione d'acqua bassa in a vostra casa.Per esempiu, s'ellu hè qualcosa di simplice quant'è a pulizia di a doccia o l'apertura di una valvula, ùn vi costarà nunda.

Se tutti l'altri falli, pudete cunsiderà u cuntattu cù u venditore di doccia per l'aiutu.


Tempu di Postu: Feb-08-2021