Cumu selezziunà u toilette intelligente?

Per sceglie un toilette intelligente adattatu, hè primurosu di sapè ciò chì funzionitoilette intelligentehà.

1. Funzione Flushing
Sicondu e diverse parti fisiologiche di e diverse persone, a funzione di flussu di u toilette intelligente hè ancu divisa in diversi modi, cum'è: pulizia di glutei, pulizia femminile, pulizia mobile, pulizia larga larghezza,massaggiopulizia, aria-mixing flushing, etc., u funziunamentu di flussu A varietà varieghja ancu secondu u prezzu.Credu chì tutti ponu capisce questu.Cume dice u proverbio: "Ottieni ciò chì uttene per ogni centesimu.Dopu tuttu, alta qualità è prezzu bassu sò solu uni pochi ".E sciacqua i glutei cù acqua calda dopu à u toilette, chì pò stimulà u musculu anale pò aiutà e persone di mezza età è anziani o persone sedentary per rinfurzà a circulazione di sangue, impediscenu l'hemorrhoids, stitichezza, etc., è hà boni effetti di cura di salute.
2. Funzione di regulazione di temperatura
In generale, a regulazione di a temperatura hè divisa in: regulazione di a temperatura di l'acqua, regulazione di a temperatura di seduta, è regulazione di a temperatura di l'aria.Eccu, lasciami piglià untoilette intelligenteda Jiumu cum'è un esempiu.In generale, l'ingranaggi di regulazione di a temperatura di l'acqua sò divisi in 4 ingranaggi o 5 ingranaggi (secondu a marca è u mudellu).I 5 ingranaggi sò 35 ° C è 36 ° C rispettivamente.C, 37 ° C, 38 ° C, 39 ° C è altri cinque temperatures, a temperatura di l'anellu di u sediu hè generalmente divisu in 4 o 5 ingranaggi, è a temperatura di u sediu di 5 ° hè generalmente 31 ° C, 33 ° C, 35 ° C. , 37 ° C, 39 ° C, a temperatura di l'asciugatura di l'aria calda hè generalmente divisa in 3 gradi, a temperatura hè 40 ° C, 45 ° C, 50 ° C. (PS: Fatturi esterni, cum'è altitudini differenti pò causà una temperatura. differenza di 3 °C)

7X7A0249._看图王
3. Funzione antibacterial
U sediu, ugello è altre parti di utoilette intelligentesò fatti di materiali antibacterial.À u listessu tempu, a bocca hà ancu una funzione autopulizia.Pulirà automaticamente è continuamente in tutte e direzzione per evità l'infezzione incruciata, è hè senza polvera è più sana;l'anellu di u sediu hè fattu di materiali chì inibiscenu indipindentamente i batteri nantu à a superficia di u bagnu.Ancu s'è tutta a famiglia l'utiliza, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di prublemi di igiene.L'effettu hè assai sfarente di quellu di i toilette ordinali.
4. Funzione deodorization automatica
I toilette intelligenti di diverse marche anu un sistema di deodorizazione automatica, chì generalmente usa carbone di polimeru nano-attivatu per assorbe è deodorize.Finu à quandu principia à uperà, u sistema di deodorizazione correrà automaticamente per sguassà l'odori.
5. Funzione purificazione acqua
Un set di sistema di filtrazione per purificà l'acqua serà ancu custruitu in utoilette intelligente, chì hè generalmente cumpostu di un filtru integratu è un filtru esternu.U dispusitivu di doppia filtrazione assicura chì l'acqua spruzzata hè più pulita è più sicura
.E precauzioni per cumprà un toilette intelligente sò:
1. A distanza di fossa hè ligata à s'ellu pò esse stallatu, è deve esse misurata in anticipu.Distanza di a fossa di toilette: si riferisce à a distanza da u muru (dopu chì i tile sò incollati) à u centru di l'outlet di l'acqua.
2. Ch'ellu ci sia shifters è trappule.
U shifter è a trappula pò esse dichjaratu chì sò i "nemichi naturali".toilette intelligenti.In fondu, sti dui cose ùn sò micca assai faciuli di stallà toilette intelligenti.U mutivu hè chì a maiò parte di i toilette intelligenti sò avà lavati da u tipu di sifone., cusì hè necessariu di assicurà chì u tubu di l'acqua in casa hè dritta, è ùn pò esse micca anguli, chì pruvucarà l'effettu di u sifone per esse inefficace, è l'effettu di l'acqua ideale ùn serà micca ottinutu.In questu casu, assai utilizatori cunsiderà u toilette ordinariu + coperchio di toilette intelligente.Comparatu cù u toilette intelligente, a diferenza più intuitiva hè chì ci hè un cisterna d'acqua extra, è l'apparenza pò esse diversa, ma u restu di u toilette A diferenza ùn hè micca troppu grande.
U nostru suggerimentu hè: installate un toilette ordinariu + tappa di toilette intelligente, in modu di ottene l'effettu toilette di u toilette intelligente.
A funzione basica hè a cunfigurazione di sicurità anti-electricità;
4. E funzioni core includenu: lavatu di l'anca / lavate di e donne, flussu di fallimentu di energia, filtrazione di l'acqua;
5. Funzioni must-have include: asciugatura di l'aria calda, riscaldamentu di l'anellu di u sediu, flussu off-seat, ugello Antibacterial è regulazione di u modu di flussu;
6. U tippu sifone hà megliu deodorization è effettu mute cà u tipu flush direttu, è hè dinù u mainstream di u mercatu;
7. Attenzione particulari: a maiò partetoilette intelligentiavè esigenze per a pressione di l'acqua è u voluminu di l'acqua, è suggerimenti chì ùn risponde micca à i bisogni Shop Unlimited!
8. Sutta a cundizione chì e funzioni di basa sò scontri, ogni marca è mudellu hà sfarenti livelli di tecnulugia è intelligenza, è vi pò cumprà secondu u vostru budget.


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022