Cumu cumprà una guida guidata?

U rail hè a parte di cunnessione hardware fissata u cabinet corpu dii mobili per u cassetto o l'armadiu di u mobili per muvimenti in è fora.U rail scorrevule hè applicabile à a cunnessione di i cassetti di l'armadiu, mobili, armariu di documenti, armariu di bagnu è altri cassetti di legnu è d'acciaio.Attualmente, ci sò slide di sfera d'acciaio, slide roller è slide di rota di silicone in u mercatu.

Sia i cassetti grossi è chjuchi ponu esse imbuttati è tirati liberamente è liscia, è cumu hè a carica di carica, tuttu dipende di u sustegnu di u slide rail.U materiale, u principiu, a struttura è u prucessu di u rail di scorri di cassetti varianu assai.L'alta qualità slide railhà una piccula resistenza, una longa vita di serviziu è un cassetto liscia.Sicondu a tecnulugia attuale, u rail slide di fondu hè megliu cà u rail slide laterale, è a cunnessione generale cù u cassone hè megliu cà a cunnessione di trè punti.Alta qualità slide railhà una piccula resistenza, una longa vita di serviziu è un cassetto liscia.

In quantu à a classificazione di slide rails, u più mainstream hè divisu in roller type, steel ball type è gear type, chì hè stata gradualmente rimpiazzata da steel ball slide rails in l'usu di l'armarii.

U roller slide rail hè simplice in struttura, custituitu da una pulley è dui rails, chì ponu risponde à i bisogni di spinta è pulling di ogni ghjornu.In ogni casu, hà una scarsa capacità portante è ùn hà micca funzioni di buffer è rebound.Hè cumunimenti usatu in u teclatu di l'urdinatore cassettie cassetti di luce.U rail di scorrimentu di bola d'acciaio hè basicamente un rail slide di metallo di duie sezioni è di trè sezioni, chì hè più comunmente installatu à u latu di u cassetti.A stallazione hè simplice è risparmia spaziu.U rail di scorrimentu di sfera d'acciaio di bona qualità pò assicurà una spinta è tirata liscia è una grande capacità portante.Stu rail slide pò avè a funzione di buffering closing o pressing rebound opening.

300600FLD(1)

U rail di scorrimentu di tippu di ingranaggi includerail di scorrimentu nascostu, rail di scorrimentu di cavallu è altri tipi di rail rail.Appartene à u rail di scorrimentu mediu è altu.L'usu di a struttura d'ingranaggi rende u rail slide assai liscia è sincrona.Stu tipu di slide rail hà ancu a funzione di buffering closes or pressing rebound opening.Hè soprattuttu utilizatu in u mobili mediu è altu, è u prezzu hè relativamente caru.

Ci hè parechji punti per attentu à a selezzione di u rail di scorri di cassetti: prima, a gravità specifica, dopu u trattamentu di a superficia, dopu a struttura è u materiale, è infine l'applicabilità.

1. Struttura è materiale: secondu u gruixu trasversale di u materiale metallicu di u diapositiva di cassetti è a so struttura, a qualità di u casgiuslide cù parechje parti di plastica hè generalmente inferjuri à quellu di u slide all metal.

2. Gravità specifica: in generale si riferisce à u pesu di a listessa lunghezza o unità di voluminu, è quì si riferisce à u pesu di u rail di scorri di tiratore di u stessu tipu (cum'è dui rails).

3. Applicabilità: pudete sentu u pesu è a forza di u cassettislide rail allungandolu.

4. Trattamentu di a superficia : stu puntu pò esse vistu à l'occhiu nudu.Ùn avete bisognu à sente troppu dichjarazioni di vendita, è l'avete capitu naturalmente.

Cumu installàcassetti di mobili rail guida.

1. Prima di tuttu, avemu bisognu di capiscenu a struttura di u slide pulley ball d'azzaru, chì hè divisu in trè parti: rail mobile, rail mediu è rail fissu.Induve u mobile cabinet hè un rail internu;U rail fissu hè un rail esterno.

2. Prima di a stallazione di rail, avemu ancu bisognu di caccià u rail internu da u slide nantu à l'armadiu mobile, è poi stallà nantu à i dui lati di u tiratore.Avemu da esse attenti à ùn dannà u slideway durante u disassemblamentu.Ancu s'è u metudu di disassembly hè simplice, duvemu ancu attentu à u slideway.

3. Installa l'armadiu esternu è u rail mediu in u slide detachable in i dui lati di a scatula di u cassetti, è installate u rail internu nantu à a piastra laterale di u cassone.Ci saranu buchi di viti riservati in u cassetto.Truvate a vite superiore currispundente.

4. Dopu chì tutti i viti sò fissi,u casgiu pò esse imbuttatu in a scatula.Durante a stallazione, fate attenzione à l'anellu snap in u rail internu, è poi spinghje u cassetto in u fondu di a scatula lentamente in parallelu per mantene l'equilibriu da i dui lati.Sè u casgiu hè tiratu fora è u cassettislides out direttamente, significa chì a molla di clamp ùn hè micca impastatu.

Mantenimentu di u rail di guida: se truvate chì ci hè un rumore durante u trattu, pudete aghjunghje un pocu oliu lubrificante invece di mette cose troppu pisanti.Una volta chì u cajò si trova per esse soltu, i viti anu da esse stretti in u tempu.Ancu s'ellu u rail scorrevule hà un torque propiu in a direzzione horizontale, pruvate micca di tirà u cassetto in a direzzione horizontale per evità a curvatura di a pista è l'usura interna di a puleggia.


Tempu di Postu: Aug-26-2022