Quante tippi di lavelli di cucina ci sò?

U lavu hè principarmenti utilizatu per a pulizia d'articuli è di drenaje, è hè stallatu in quasi ogni casa.A cucina hà u cuntattu più frequente cù e macchie di terra è acqua, chì hà l'impattu più direttu nantu à a sicurezza alimentaria di e persone.Ùn hè micca u lavabo è rubinettu.L'ottimisazione assoluta di e funzioni di pulizia è di soffiu deve esse assicurata.

Ancu se u materiale di u lavàhè ancu smaltu di piastra d'acciaio, ceramica, petra artificiale, acrilica, petra di cristallo è smaltu di ghisa, cunziddi chì l'acciaio inox hè faciule da pulisce, resistente à a corrosione, resistente à alta temperatura è umidità, hè assai adattatu per l'ambiente di travagliu di cucina. .L'acciaio inossidabile hè u materiale di lavamanu più cumuni in u mercatu oghje.U so culore è u so stile sò abbastanza versatili, è pò esse facilmente integratu in diversi ambienti di cucina.Inoltre, u prezzu di stu tipu di lavamanu ùn hè micca assai altu, è hè a prima scelta per a maiò parte di e famìglie in oghje.

A megliu qualità di lavamanu in acciaio inox hè l'acciaio inox SUS304, chì hè assai bonu in resistenza à a corrosione è resistenza à l'ossidazione, è a qualità hè relativamente forte è durable.Inoltre, paragunatu cùacciaio inox SUS304, l'acciaio inossidabile fattu di 201202 hè assai peggiu in a resistenza à a corrosione è a resistenza à a ruggine.

2T-Z30YJD-6

U granitucisterna d'acqua hè assai forte è resistente à l'usura, è u so materiale è a tecnulugia sò relativamente avanzati.In generale, ùn serà micca graffiatu da un cuteddu.Inoltre, u cisterna d'acqua di granitu pò sustene a temperatura alta, è l'alta temperatura di 300° C ùn hà micca dannu.Hè a più longa vita di serviziu di sti materiali.

U lavu di ceramica hè resistente à a temperatura alta, resistente à l'anziane è hà un altu valore d'apparenza, chì hè assai amatu da i ghjovani.Eppuru u lavabofattu di stu materiale hè ancu relativamente resistente à i scratch, deve pruvà à evitari u cuntattu direttu cù l'uggetti duri è i culteddi affilati durante l'usu di ogni ghjornu.Lavabo di ceramica hè assai pisanti, perchè s'è installate stu tipu di lavamanu, deve selezziunate l'armadiu è a tavola cù un bonu sustegnu in anticipu.

A petra artificiale hè ricca di culore, chì pò migliurà l'aspettu di a cucina à un certu puntu.Inoltre, a petra artificiale ùn hè micca cusì caru cum'è u materiale naturali, è u prezzu hè raghjone.In ogni casu, stu tipu di cisterna d'acqua ùn hè micca assai dura in a struttura, è hè faciule di scratchlu cù un cuteddu affilatu, è certi oggetti duru ancu dannu.Inoltre, stu tipucisterna d'acqua ancu deve esse pulita regularmente.S'ellu ùn hè micca pulitu per un bellu pezzu, hè faciule per causà l'accumulazione di macchie, chì affettanu l'apparenza è dannu ancu a liscia.

Sicondu u stilu, u lavamanu di a cucina hè divisu in bacinu unicu, bacinu doppiu, lavabo grande è chjucu, è bacinu doppiu in forma speciale.Cumminatu cù a natura di pulizia di a cucina,doppiu lavabo hè u mainstream, è certi preferanu grande bacinu unicu perchè hè cunvenutu per lavà grandi parti cum'è vasi.

Quandu compra u lavabo, fate attenzione à:

1. U gruixu di materiale di ulavellu di cucina duverebbe esse moderatu, troppu magre affettarà a vita di serviziu è a forza di u lavamanu, è troppu grossu facilmente dannà a tavola lavata.Dunque, u grossu di 0.8mm-1.2mm hè generalmente abbastanza.Inoltre, a flatness generale di a superficia in acciaio inox deve esse cunsideratu.Se a superficia hè irregulare, a qualità hè povira.

2. In generale, ucisterna d'acquacù un grande volume di pulizia hè praticu, è a prufundità hè di circa 20 cm, chì pò impedisce splashing.

3. U trattamentu di a superficia di u cisterna d'acqua deve esse bellu è praticu, è a unione di saldatura di u cisterna d'acqua deve esse attentamente osservata.A costura di saldatura deve esse flat è uniforme senza rust, è hè megliu avè un overflow.Avà a maiò parte di elli sò integralmente stampati.4. U più simplice a forma di u bacinu bordu, u più faciule hè di piglià cura di l'acqua.


Tempu di Postu: Oct-07-2022