Cumu selezziunà un capu di doccia di bona qualità?

L'effettu di l'acqua di a doccia: Questu hè u puntu più impurtante, è hè un riflessu direttu di a capacità tecnica di ufabricatore di doccia.Perchè ancu cù marchi cunnisciuti, cunsiderendu i fatturi di u costu, l'integrazione multifunzionale o l'aspettu, micca tutti i capi di doccia ponu avè una bona sperienza di scaricamentu d'acqua, chì hè u casu cù tutte e marche.

Una doccia cù una bona uscita d'acqua, soprattuttu adoccia multifunzionale, hà un certu cuntenutu tecnicu in u disignu di u corridore o l'arrangementu di l'outlet di l'acqua, è ùn hè micca cusì simplice quant'è pare nantu à a superficia.A doccia cù un disignu di struttura interna raghjone, sottu a stessa pressione di l'acqua, l'impattu di l'acqua hè più forte, è ùn ci hè micca sensu spinoso, ùn ci hè micca sparghje nantu à a superficia di l'acqua, l'acqua hè uniforme è piena, è a doccia hè dolce. senza perde a forza, rende u bagnu più còmode è rilassante.
In più, udocciacù a funzione d'aspirazione, l'acqua hè ricca di bolle d'aria, l'acqua hè più supple è cunfortu, è hà ancu un effettu supercharging, è a sensazione di doccia serà megliu.Tuttavia, micca tutti i prudutti cù docce di aspirazione di l'aria standard avè un bonu effettu di aspirazione, è alcuni ùn anu micca effettu.Questu hà assai di fà cù a forza tecnica di u fabricatore di doccia, perchè pudete pruvà l'acqua quandu compra.hè u megliu modu per cumprà.

https://www.cp-shower.com/ceiling-recessed-two-function-led-shower-head-6080f1-product/
Prucessu di galvanica di superficia di alta qualità:
alta qualitàdoccesò placcati cù nichel semi-brillante, nichel brillanti è strati di chrome nantu à u corpu di ramu raffinatu.In certi casi di prudutti di ramu, ci hè un prucessu di placcatura di rame prima di u primu stratu, chì pò migliurà a piattezza di a superficia di u pruduttu è rinfurzà l'aderenza di l'electroplating, migliurà cusì u rendiment di l'electroplating.
In u revestimentu di trè strati, a capa di nichel ghjoca un rolu in l'anti-corrosione.Siccomu u nichel stessu hè bellu è di culore scuru, una capa di cromu serà chjappata nantu à a capa di nichel per indurisce a superficia è migliurà a luminosità.Frà elli, u nichel ghjoca un rolu maiò in a resistenza à a corrosione, è u cromu hè principarmenti utilizatu per l'estetica, ma hà pocu effettu.Allora in a pruduzzione, u gruixu di nichel hè u più impurtante.Per un normaledoccia, u gruixu di nichel hè più di 8um, è u gruixu di cromu hè generalmente 0.2 ~ 0.3um.Di sicuru, u materiale è u prucessu di casting di a doccia stessu sò u fundamentu.U materiale è u prucessu di casting ùn sò micca boni, è quanti strati di nichel è chrome sò placcati sò inutili.A prestazione di l'electroplating richiesta da u standard naziunale hè a spruzza salina ASS 24 ore di livellu 9, chì hè a linea di divisione trà i soffioni di alta qualità è i prudutti low-end.
U spessore di l'electroplatingrubinettipruduciutu da certi Manufacturers cù una piccula scala, un equipaggiu poviru, una forza tecnica debule o una ricerca di low cost hè solu 3-4um.Stu tipu di revestimentu hè troppu magre, è hè assai propensu à l'ossidazione di a superficia è a corrosione, u muffa verde, etc. U revestimentu hè blistered è tuttu u revestimentu hè sbuchjatu.L'electroplating di stu tipu di doccia ùn pò micca passà a prova di spruzzo di sali, è ùn ci hè micca un ligame di cuntrollu di teste.
Inoltre, certi mercati stranieri utilizanu a prova CASS cum'è standard, cum'è u Giappone è i Stati Uniti.In cunfrontu cù e marche high-end cum'è TOTO, certi prudutti necessitanu CASS24H.
Metudu simplice per identificà i vantaghji è i svantaghji di e prestazioni di l'electroplating:
Fighjate: osservate attentamente a superficia di u pruduttu,a docciaa superficia di placcatura hè uniforme, liscia, luminosa, è ùn ci hè micca difettu evidenti.
Toccu: toccu u pruduttu cù a manu, hè megliu chì ùn ci sò micca irregolarità o scratch in a superficiaa doccia;hè megliu appughjà a superficia di a doccia cù a manu, è e impronte digitali prestu prestu.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022